Wednesday, March 30, 2011

Tak sia2!!

Hye guyz!!!salam. .erm,entri kali ni mbi agk lewat sikit. tapi xkisah r,kn. actually, pe yg saya nak sampaikan sebenarnya i'm proud to b a UUMian!!hehe. .=) korang mesti tertanya2 kan asal tetiba jew minah ni. cam buang tebiat lak,an. .ooppss!!!hehehe. . 


Aish!!nak cerita la ni. actually ari sabtu ari tu saya join cheer leading untuk game bola sepak antara UUM VS. UTP. wah!!!!cam xcaye lak. .haha. .tapi jangan salah paham eyh. saya bukan join yang menari2 terkinja2 tu. eeyeeww!!!wat malu kat orang. pakai tudung pehtu pakai baju ketat2 melompat2 depan orang. da macam sarkas. .!!!hahaha;p




Saya cuma join pasukan sorak jew. naik sakit tekak saya di buatnya. kat tengkuk macam nak tergeliat. tapi memang bez. paling bez UUM menang 2-0. memang terbaik la,kn. paling bez berlambak2 kad kuning saya tengok reff tu keluarkan. siap ada kad merah lagi. fuiyoo!!ganas2!!huhu. .saya nga tgk bola ni nek panaz b@#$#t. .hahaha!! memang psiko abiz dak2 UTP ni. yang paling xtahan negro UTP tu. asyik men ngelat jew. jap2 jatuh. .memang bikin panas. saya ni memang jenis kaki bola abiz hilang keperempuanan (jadi ganas jew,k. .jangan salah paham). tengok jew la wajah2 pasukan sorak uum. .huhu=)





time ni peh abiz practis. .huhu=)
me n my rumate. .comeyy x??huhu



credit to all the audience!!mmg terbaekk!!!
kusyuk tengok bola. .(padahal berlakon. .;p)


Btw, xkisah la pe pown game tetap terbaek!! congratez to all playerz especially my prenz jersi no 16. nak taw sape??klik sini,k. .we'll sayang u'll. . !!ayat paling xly bla mase sorak ari tu. .huhu=)

p/s:xtaw pe cerita ngan Earth Hour. .kawan2 yg join. .ce cite ce cite. .huhu;p

No comments:

Post a Comment