Monday, March 7, 2011

Arghh!!bengang!!

Hye korang!! erm, mebi ri ni ari bengang saya kowt. bukan bengap eyk. lain maksud tu. .huhu. .erm,bukan pe, ari ahad n rabu kelas saya mostly kelas mengantuk+mintak ponteng. saya paling malas nak g kelas2 ni. saya cuma suke 1 kelas je. kelas spanish. 'como te llamas?'. wah2,menunjuk lak. coe. .;p. 


Erm,yang saya bengang sangat tu paling penting ngan pengurusan u ni. saya bukan xsukakan u ni juz rule kat sini je saya agak kureng sikit. bese la kalau da nama student 4 sure kuat memberontak+kuat maki. korang xyah tunjuk baik la. paham sangat da. .huhu. abis je kelas saya terus cek nset (dak baek xmen nset dalam kelas. .). tetiba rumate saya anta mesej suh balik cepat. alasan. . . .nak keluar semata2 nak beli kasut baru n bertutup. yang tu leh terima ag coz saya kaki jalan. yang saya bengang wajib pakai kasut bertutup. .perrgghh!!memang angin la. da la bas xde waktu tu (nek bas je mampu). saya simpan lagi mesej dia.


"Balik la cepat. kami ingat nak kua p beli kasut ni. ada yang cakap wajib pakai kasut bertutup."


Habis je kelas terus gerak g jitra. tapi xleh lame2 coz bas xde. nak xnak terpaksa cari dalam masa setengah jam camtu la. misi: murah+cantekkk!! dapat la jugak kan untuk sementara waktu coz sume kasut da bawak balik ke rumah (dalam ati menyesal2!!). ni je r yang dapat pown.
ni la kasutnya. leh la kowt. sume sebab rule. .huh!


Tu yang pertama. yang kedua balik je dari jitra, letrik putus lak da. da la nga panas. ingat balik2 terus nak mandi. tengok letrik xde xjadi terus nak mandi. tanya jiran kowt2 diorang xbukak 'ibu' dia kew. upe2nye da 4 kali kowt. 3 kali ok lagi. masuk yang ke-4 xberani tkowt shot. agak bengang jugak la waktu tu. da banyak kali da camtu. xtaw la bilik mana yang shot. taw2 terpadam. korang leh bayang x, tengah kalut nak wat esemen sok nak antaq ni tetiba gelap 

n laptop terpadam n korang xsave pown work korang tu. pe korang ase waktu tu?? memang waktu tu saya @#$%^&*&^%. tapi nasib baik auto save. .huhu;p

moral:jangan wat keje laz minit. .:)


p/s:cari makan dulu baru g mandi. .;p








No comments:

Post a Comment