Saturday, March 5, 2011

KENE BEDAH??

Assalamualaikum. Hye guyz. da lama gak saya xwat entri ni,kn. bz glew kowt + xde cite. entri kali ni agak mengejutkan sampai saya sndri pown trkjut. ye r, saya ni paling takut something yang berkaitan ngan spital. agak cuak r gak,kn. bukan pe. selama ampir 22 taun saya idop di bumi Tuhan saya xpernah msuk spital. saya lahir dulu pown kat umah. .huhu


Asal cam lari tajuk je ni. ??eyh,sori2. balik pada cite asal. .;p


Erm,actually xkene bedah pown lagi. doktor 2 suh saya g klinik pakar je. nape?? cz saya asalnya nak g klinik cz skit lain. tapi da alang-alang sampai kat klinik BAYAR lak tu kan saya suh la doktor tu cek lebih sikit. saya ni kan orang tua. macam2 sakit dtg. wah,tacink2!!! saya sakit lama da cuma nak g klinik tu alahai. . .ni pown nasib bek ada orang nak bawakkan. .(not my bf). thx to him a lot cz sudi anta g klinik. susah2 je,an. .hehe(padahal malu. .;p)xyah kowt tunjuk sape dye. .hehe


Saya selsema n batuk. g klinik pown sebab batuk. sebelum ni pown saya sakit gak. cuma sakit pale je n pnah pengsan. kesian kt rumate n kwn baek saya. susah payah nak bawak saya naik atas. tingkat 3 lak tu. sebab tu saya sayang diorang..huhu. .(malu2!!)
belakang saya tu la my beloved rumate. .cik jue. .sowang ag tu my bez fren. .layha. .luv u'll. .:)



Tapi yang bez, da truk camtu pown stil xmo g klinik. diowang punya r paksa. saya xnak gak. alasan. . .takut jarum. .wah!!!! kat u saya ni ada klinik khas. . .pku nama dia. tapi kan, kan bez kalau tengah pengsan waktu tu ada prince charming tolong selamatkan. .oh my gosh!!oh my gosh!!oh my gossshh!!! but it won't gonna b happen. berangan la ain..!!sikit2 xsalah,an. .;p



Tapi pasal bedah tu doktor tu suh saya g jumpa ngan doktor pakar nak wat pemeriksaan lanjut. n most probably akan di bedah. oh,tidakkk!!!saya xmo dok spital.juz andaian. hope xtruk sampai camtu. .ermmm. xdpt tunjukkan pic klinik tu. nak cepat td. nex time mbi dtg balik..



p/s:xpasal2 belajar pasal sains ri ni. .=.='



No comments:

Post a Comment