Friday, March 25, 2011

Superhero??eyh. . superheroin??

Salam semua. hye!!erm,tajuk entri utk ari ni agak plik sikit. saya pown plik gak. .hahaha. . camne ni?? ni bukan cam cerita "kapoww" tu eyh yg berangan nak jadi superhero. alaa, yang si Zizan jadi hero tu. taw x?? kalau xtaw klik 'sini'. tapi bila saya tengok cerita tu cam tengok cerita kartun la pulak. especially kat scene2 akhir tu. eyh,jap2. ase cam da lari tajuk ni. saya bukan nak cerita pasal cerita kapoww ni. adeyhhh!!clap2. .

.
.
.
.
Ok2..kita sambung balik. penin xabis lagi la ni. .haha=.=' ha,nak cerita la ni. saya pown xtaw asal jadi camni. ni semua sebab pic profil yang saya letak fb la ni. taw la dapat membe lak jenis kuat drop. memang kene la. especially si azlin a.k.a lin(xckop tinggi), hazwan a.k.a wan giler n suku sakat deme merangkap ketua xbertauliah yusof a.k.a cop. memang puak2 nk makan maki saya tiap2 ary. tambah2 kelas kelana siswa a.k.a pengakap.

ni pic profil dulu. .skang da tuka da. .hehe
Saya taw deme jelez ngan 'kecantikan' saya. .haha. .nama2 yang disebut xyah nak wat2 muntah. da basi da. taw!!!hahaha. taw x diowang panggil saya pe???ni,ha 'power rangers pink'?? nampak bebeno labonnye. n memang kene la ri tu tetiba muncui spek itam sape ntah kat situ. aish!bikin panas toi. .!! ingat da senyap da. tetiba si budak lin ni g letak pic mende alah tu kt group fb lak da. .eeerrgghh!!!!xpasal2 tuka kaler ijau. bukan pink da. .haha

ni la si budak lin tu letak. .aish!!
Btw,thanx ye lin bagi kawan kamoo ni satu kuasa baru. .haha. .;p now,it's time untuk beraksi. sape2 ada prob???^,^


p/s:tetiba malas nak g ko.k sok. .huhu

No comments:

Post a Comment