Tuesday, May 17, 2011

Malam yang sentimental. .

Hye korang!!malam ni sungguh indah n mengasyikkan,an. kat tempat saya ni sejuk. almaklumlah baru lepas ujan. dok lak kat atas bukit. cam cameron u. jangan jelez!!hahaha. .ha,da nampak da tu muka2 jelez. .;p Aush!!time2 sejuk ni nak bersentimental bez gak ni. teeetttt!!!saya di lamun CINTAkah??apakah???



K2,tuka topik. .hehe. .adoii!!nk berjiwang pown xly r ampa ni. tapi,serious la malam yang hening lagi sunyi ni mengingatkan saya pada ibu saya la. aiyoo!!!miz ibu co heavy la!!huhu. .pe ibu wat malam2 ni??mesti da tidow,kn?? cian kat ibu. bangun pagi2 koi 5. tidow lak lewat. anak2 dye ni bek bebeno. suka wt ibu tdow lambat. bukak tb kuat2 la. gado2 men tumbuk2 campe langgar pintu. peh tu nangis. .haha. .tu la kejenye. tak pown jerit2 nme ibu sebab xjmpe barang. aish!sendiri punye barang sendiri simpan la wey. .adeyh!! tu la adik2 saya. bek sangat2,kan. .huhu. .cian kat ibu. pe la korang ni. saya gak bek. (glew xmalu puji diri. .huhu)




SAYA NAK BALIK UMAH!!!!! AARRRGGHH!!XKIRE2. .NAK BALIK UMAH JUGAKK!!HUHU. .IBU!!! (sambil hentak2 kaki). .


Woi!!!cam dak2 la. aish!!

Erm,lambatnya nak balik. exam pown lambat beno abisnye. aish!!!letih da den. .huhu. .kowang taw x saya memang manje ngan ibu au. ce korang teka saya anak ke bape???cepat la teka. .hehe. .lambat la korang ni. anak fez kowt. caye x???hehe. .manje ngalahkan adik2. 



Korang taw x pe yang bez kalau saya blik umah????mmg la bosan kalau dok umah jew. tapi ada 'special' sikit kalau melibatkan ibu. .hehehe. .^__^v
  • fez, dapat tidow nan ibu tiap2 malam. dalam saintifik tidow bawah ketiak ibu. .hehehehe
  • tiap2 ary dapat ase ibu cuap makanan. .hahaha. .jgn jelez!!!;p mud makan saya akan bertambah kalau ibu yang cuap. .hehe
  • ibu akan masak sedap2 than beli kat lua. .(minggu fez jew). .
  • dapat g jalan2. .sanggup cuti woooo. .hehee
  • dapat wat adik2 jelez cz xyah wat keje umah. .huhu
  • ni part paling bez. .dapat beli pe yang saya nak. mmg xlokek duit la. amik jew barang2 2. peh tu ltk kt kaunter. kompem bayar punye..haha xD

  
So, ni la sebabny nape saya windo sgt2 kt ibu saya n xsabar nak alek umah. .huhu. . ibu,tunggu eyh. .minggu depan ain alek ipoh. . MIZ U COOO HEAVY!!!!! mebi bagi korang saya mebi agak mengada2 tapi bagi saya bia la korang nak cakap pe pown coz tu la cara saya bermanja ngan ibu saya. so,don b jlez2,ya!!!

my beloved ibu. .



Ibu, ain syg ibu. ibu la ibu trbaekk dalam dunia. ibu r ibu n abah pada ain. ain mintak maap kalau ain ada wat salah ngan ibu. .n coe kalau tiap kali ibu tipon  ain mesti mintak wet. .coe. . .sob2!!:'(



p/s:sok nak tipon ibu la. .hmm


No comments:

Post a Comment