Thursday, May 19, 2011

Malam Pertama

Eyh,hye!!

Amboi2!!tengok tajuk ala-ala 18sx gitu laju je tekan,kan. ni la budak2 zaman skang. ish2!!(warak r konon. .hehe). 



Korang jangan anggap saya nak wat story 18sx eyh. aush!simpang malaikat 44,au. .huhu. . malam pertama yang dimaksudkan bukan malam pertama tuutt eyh. kena paham sikit konsep tu. .hahaha. . cam lect lak. korang la ni.




Ri ni malam pertama saya terpaksa ditinggalkan oleh rumate coz dye da abiz exam. .uwaaa!!!!! xaci2!!huhuhu. .:'( kalau sehari ly time lagi ni seminggu kowt. eerrrgghh!!! UNFAIRABLE toi. so, stat malam ni cmpe 24hb malam saya akan tidow sorang2. xly tidow la jawabya. .hmmm =.="



PENGUMUMAN!!PENGUMUMAN!!ADA SAPE2 YANG NAK TUMPANGKAN SAYA TIDOW BERSAMA2 ANDA???POR FAVOR. . . . .ooppss!!!terskiping spanish lak. .hehehe



Tapi, malam pertama ni eyh silap malam pertama ditinggalkan ni saya agak bernasib baik coz ada sorang membe yang baik hati iaitu Layha Adnan sudi tidow kat bilik saya. tapi malam ni je la. camne ngan sok, sok n sok????hmmmm 



Tetiba rindukan my sayang rumate. agak2 da sampai klate ke lom ni. masok bilik tadi lepas anta dye ase sunyi n sayu jew. dye jarang tinggalkan saya sorang2 au. ye la. .mandi sama2, tdow sama2, mam sama2, pe ag. . .emmmm. . .ha,g kelas sama2. sume sama la. t mesti rindu nak karok sama2. bia la sore xsedap pown. janji kami pueh aty. jangan jelez,k. 


c u next sem CHE ZURIANA. .miz u alwayz. .(jangan pk bukan2,k. .)^_^v

kenangan g karok dulu. .>_<



p/s:spanjang seminggu tidow peh subuh kowt. .hmmm

No comments:

Post a Comment