Sunday, May 8, 2011

IBU. . .I lurve u fer Eva!!

Hye korang!!


Ri ni korang mesti taw an ri ni ary pe???mestilah ary ary AHAD!!hahaha. .tak la ary ni ary IBU!! so, SELAMAT HARI IBU to ollz ibu2 in da world. erm,paling xbez xdpt sambut taon ni. sebabnye???? ni sume exam punya pasal. .uwaaa!!!!nak balik. .huhu :(


Tapi xpe la. pagi2 lagi da kol ibu. tu pun sebab exam. saya bukan jenis selalu bangun awai. wah,agak jujur di situ. .hahaha. . papepown kol ibu bukan untuk wish semata2. tapi, nak mintak berkat untuk exam. hope ly jawab ngan tenang. almaklumlah. . . .exam fez,an. so, kne wt da bez supaya xganggu exam2 yang seterusnya. 


Papepown agak tenang gak jawab exam tadi even ada blur2 cket. tu normal bagi student cam saya yang suka sangat2 study laz minit. tapi, pagi ni saya hampir menitiskan air mata mendengarkan bait2 doa yang ibu saya sampaikan pagi tadi.(ayat skema r cik ain. .haha)



ain: ibu, selamat hari ibu!!!
ibu: terima kasih ain. .
ain: ain nak g exam pagi ni. .
ibu: ibu doakan kamu dapat jawab dengan baik, senang kamu nak jawab. semoga pada pagi ary ibu ni doa ibu dimakbulkan. .
ain: sob2!!~~
(tu jew yang ly cite. .yang len da masok bab len. .huhu)



Tu la ibu saya. walaupun saya banyak wat salah, beliau masih mendoakan untuk anak2nya. tu la yang dikatakan naluri seorang ibu. so,kawan2 hargailah ibu anda ketika mereka masih hidup. jangan menyesal di kemudian hari. n even saya tidak ada ayah sekurang2nya saya masih ada ibu. :-J

me wif my beloved mom



SELAMAT HARI IBU. . .(PN. FALINA BT PARON)

1 comment: