Sunday, April 3, 2011

Memalukan!!

Hye guyz!!!!eergghh!!!agak malang toi la ri ni. memang sadis sangat2. xtaw la nak cakap camne. .huhu. . ada benda yang jadik sampai saya rasa malu sangat100!!! nak cite ke xnak??

eyh??ermm. .errr. .hehehe. .
.
.
.
.
(Selepas 10 minit berlalu)

ermmmm. .errr. .aishhh. .uhuk2. .
.
.
.
(Setelah 1 jam berlalu)
.
.
.
.
Arrgghh!!!k2 nak cerita la ni. .adeyh, malu la plak. .huhu


Pada suatu ary. . .tettttt!!!!woi,buang tebiat pe. bukan masok story telling!!!

Eyh????sori2. .hehhe(malu lagi). .aishh!!!
.
.
.
Ehem2!!!hehe. . erm,citenya berbunyi begini. sedang saya berjalan2. .woi!!pe kes lak ni. .???ingat cite sang kancil pe. .!!aduhhh!!
.
.
.
Ha, ye. .saya trjatuh waktu nak nek bas. .!!!!glurppppp!!!tersasul suda. .huhu. . sakit kowt kaki ni. masih trase hingga ke urat nadi. tapi sakit yg kurasa tak sama ngan malu d muka. .uwaaa!!!!:'( malu dapat, sakit pown dapat. jatuh lak toi2 tersungkur dkt ngan bas. .huhu. . ni sume jalan punye pasal. sape suh xrata. xde skit kaki ni. .



N paling memalukan hero2 kt belakang yang tengok. .adeyh!!!!jatoh SAHAM kowt. .!!!n ni paling malaz nak cite ni. dlm  keadaan saya camtu xde sape pown yang sudi bantu. ishh2!!terok toi. adakah ini lambang rakyat MALAYSIA????nasib bek la xseliuh. kalau seliuh?????agak2 korang pe akn jadi. so,tepuk dada tanya hati,k. 

contohilah sifat ini. .ye,rakyat MALAYSIA. .=)


Tapi dalam aty ni dok bersembang2 n bernyanyi suka ria: kan bez kalau ada hero datang tolong.tambah2 hero nsem. .wahhh!!!

"awak k kew ni??nak saya antakan g klinik. .??" (OMG!!)


Panggg!!!!berangan la woi!!!


Ye,sambung balik. aish,kacau jew. .huhu. .saya pown dengan muka yang agak tebal (xtaw bape inci) bangun n nek bas ngan muke seposen. ha??trun sikit?? ye la 5 sen. .huhu. .n nek atas siap cite kat membe waktu nek bas. saya ingat lagi ayat dye. .

"relax jew dye ni cite"

Ha,relax la sangat.nak tutup malu jew 2. anggap xjadi langsung. tapi,kaki ni sakit lak. kompem xly lupa. satu2nya kenangan paling berharga di sem 4. .huhu

p/s:sepanjang perjalanan xtgk hero2 tu. .malu!!!!!



No comments:

Post a Comment